Klantenservice
Voor al je vragen en ondersteuning, wij staan altijd voor je klaar
Klanttevredenheid
Bij ons staat klanttevredenheid voorop. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te adviseren en te helpen. Natuurlijk kan er soms iets misgaan. Mocht dit gebeuren, dan beloven we ons uiterste best te doen om het probleem naar jouw tevredenheid op te lossen.
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen, misschien staat het antwoord er al bij. Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Kun je het antwoord niet vinden of heb je een adviesvraag? Neem gerust contact met ons op. Voor vragen over het retourneren van je bestelling kun je terecht op onze retourenpagina.
Contactgegevens
Heb je vragen over een product, voorraad of levertijden vul het onderstaande contact formulier in, of stuur een mailtje naar info@buitenenthuis.nl
Voor vragen over het retourneren van jou bestelling ga naar onze retouren pagina.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot vrijdag. Je ontvangt binnen 24 uur na verzending van je e-mail een reactie op je vraag of klacht.
Klachten
Het kan gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heb je een klacht over onze producten, winkel of dienstverlening? Laat het ons weten:
Mail je klacht naar info@buitenenthuis.nl
Bel ons op 0517 - 235 347 tijdens de openingstijden
Geschillencommissie
Leidt dit niet tot een oplossing? Dan kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze
link.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat een product moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast bieden wij standaard 2 jaar garantie op onze artikelen.
Na melding nemen we je klacht in behandeling en beoordelen we deze op basis van de aangeleverde informatie. Waar nodig vragen we aanvullende gegevens, zoals foto’s. Is je klacht gegrond? Dan bieden we een passende oplossing aan.