Klantenservice
Contact gegevens:
Voor vragen over een product, voorraad of levertijden
kan er contact opgenomen worden met onze woonwinkel.
Telefoon: 0517 - 235 347
Voor overige vragen kan er gemaild worden met [email protected].
Voor vragen over het retourneren van jou bestelling ga naar onze retouren pagina.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot vrijdag, je ontvangt binnen 24 uur na verzending van je email een reactie op uw vraag en/of klacht.